Projek Jutawan Melayu

Pernahkah anda terbayang ingin berhenti kerja disebabkan tidak tahan dengan stress kerja? bos yang cerewet? beban kerja yang banyak? setiap hari kerja semakin bertambah? kerja yang berjauhan dengan isteri dan anak-anak? hutang yg tidak selesai? Anda juga ingin hidup yang senang? ataupun ingin menjadi bos? Selalu sangat bertukar tempat kerja? Sampai bila? Macam mana dgn hidup kita lagi 20 tahun? Anda mahu mengubah hidup anda bukan? Anda tentu sudah muak dan jemu mendengar program jualan langsung tambah-tambah lagi dengan program Multi Level Marketing (MLM) yang banyak menghabiskan duit orang melayu khususnya. CNI? Uptrend? Shaklee? Ruico? dan macam-macam lagi. Masuk dgn harga tertinggi RM500 terus dapat buku dan jadi ahli. Lepas itu buku kemana dan barang nak dijual pun kemana. Betul? Saya juga berfikiran begitu.


Tetapi sebelum saya mendengar penjelasan dengan lebih terperinci. Fikiran saya jadi berubah. Manalah tahu kalau ada rezeki. Peluang kejayaan amat terbuka luas untuk setiap orang yang menyertainya. Sayang kalau tidak direbut sekarang. Yang paling berat agaknya orang terfikir sebab program ini kena keluarkan modal yang agak besar. Betul! Memang berat. Tetapi percayakah anda, anda boleh membayarnya dalam tempoh 10 hingga 24 bulan sahaja jika anda perlu membuat pinjaman.

Percaya? Saya pun tidak percaya pada mulanya.
Sehingga saya berjumpa dengan rakan baik saya yang baru sahaja berhenti kerja sebab telah berjaya dengan program ini. Percaya? Mungkin tidak sebelum anda mendengarnya. Tetapi saya tidak nafikan ada juga yang telah gagal disebabkan oleh tiada usaha yang berterusan. Tetapi percayakah anda bilangannya amatlah sedikit.

Kata Mereka :
"Bukan senang nak senang , tapi buat MyJ ni memang bukan senang , cakap aje tinggi menggunung, jutawan lah , melanconglah mcm-mcm janji manis bila join habuk pun tarak , upline hilang tah ke mane , sapa nak tolong !!!"

Ini kata Kami :
"MyJ memang hebat..bagi yang tak join..mmg tak rasa..join dulu baru tau..MyJ tak pernah paksa orang untuk join, tapi MyJ dahaga untuk bantu membangunkan orang melayu kite..bila join MyJ..upline dan leader-leader akan sentiasa bantu..sentiasa bersama.. Walaupun MyJ di Kelantan baru berusia 6 bulan tapi auranya menjadi-jadi..dengan bilangan ahli yang menghampiri 200 orang..sorang pun tak ketinggalan..semua berjaya..kerana semangat MyJ.. ukhuwah dalam MyJ..memang hebat..dari zero..tak tau ape ape tentang bisnes dan MLM. Sekarang menjadi hero..kerana itu MyJ dinamakan Project. Project untuk membina usahawan..jom sahabat-sahabat..join MyJ di kawasan anda...jadilah sahabat MyJ..jom bersama kami mengubah mimpi jadi realiti!"

Oleh itu sila bertanya. Adakah anda sudah join MyJ??? Kalau belum.. sila jangan buat kenyataan. Dalam MyJ ada sistem dan gerak kerja yang hebat dan melatih kita menjadi seorang usahawan yang berjaya.

Percayalah.
Jika berminat sila beritahu saya. Anda hanya perlu mendengar dahulu. Keputusan adalah ditangan anda! Bila lagi hendak bermula? Sila emailkan nama dan nombor telefon anda serta lokasi untuk mendengar lebih lanjut. (email : hedeki81@yahoo.com)


0 kata-kata positif:

Related Posts with Thumbnails