Basic Seminar (MBS)

Alhamdulillah...MyJ Basic Seminar (MBS) kali ke-2 bagi negeri Kelantan telah berlangsung dengan jayanya di Hotel Renaissance Kota Bharu pada 20 Feb. 2010.

Majlis telah dirasmikan oleh Y.A.B. Senator Dato' Dr Awang Adek Hussin, Timbalan Menteri Kewangan Malaysia.

Antara VVIP yang turut hadir pada MBS kali ini termasuklah Ikon MyJ Malaysia iaitu Y.H. CDM Dato' Hjh. Suhaili bt Hj Yosop & pasangannya CDM Hj. Sazalee Hj Mohamed yang berbesar hati bersama-sama pejuang MyJ di negeri Kelantan.

Banyak pengisian ilmu yang dapat diambil & dijadikan pedoman untuk kami gunakan dalam mengembangkan perniagaan ke arah yang lebih strategik & terbaik. Pelaksanaan dan penggunaan MyJ Smart ToSuccess System (S2S) sememangnya amat memberi kesan dan hasil yang positif bagi menzahirkan segala impian.

Sudah terang lagi bersuluh. Jalan terbentang siap dilalui. Di hujung jalan amat jelas kelihatan jaluranpelangi yang akan mewarnai hidup agar lebih bercahaya dan penuh dengan warna.

Tinggal usaha dan kesungguhan untuk kami pastikan MyJ menawan Kelantan pada tahun ini seterusnya merealisasikan impiansetiap dari kami menjadi realiti.

Insya Allah.Jumpa di pentas CDM 2010







0 kata-kata positif:

Related Posts with Thumbnails